Co to jest Mobile Connect?
Mobile Connect dla serwisu iBoA to nic innego jak prosty i bezpieczny odpowiednik wiadomości SMS, którą do tej pory otrzymywałeś chcąc zalogować się do iBoA. Wszystko odbywa się za pomocą jednego kliknięcia na Twoim telefonie, bez konieczności przepisywania na długich kodów SMS. Mobile Connect w przyszłości może być wzbogacony o dedykowany numer PIN służący do zatwierdzania operacji czy logowania do serwisów, co zwiększa poziom bezpieczeństwa wybranych transakcji.
Wybrałem opcję logowania z Mobile Connect, a na telefonie nie pojawia się komunikat do zatwierdzenia. Dlaczego?
Na niektórych modelach telefonów Mobile Connect wzbudza ekran i widoczny jest komunikat do zatwierdzenia. Na innych modelach konieczna jest aktywacja ekranu, aby zobaczyć komunikat. Jeśli została wybrana opcja logowania się do serwisu iBOA na komputerze, pamiętaj, że może być konieczna aktywacja ekranu, aby zatwierdzić operację.
Czy mogę się zalogować do serwisu przy pomocy Mobile Connect będąc za granicą?
W tym momencie nie przewidujemy takiej możliwości. Jeśli Twoja karta sim znajduje się w roamingu zaloguj się do serwisu korzystając z haseł SMS, jak dotychczas.
Mam kartę w moim ruterze lub tablecie. Czy mogę korzystać z Mobile Connect?
Na kartach SIM przeznaczonych jedynie do Internetu nie jest możliwe skorzystanie z Mobile Connect. Jeśli jesteś posiadaczem takiej karty zaloguj się do swojego serwisu jak dotychczas.
Czy mogę skorzystać z Mobile Connect na karcie prepaid?
Tak, Mobile Connect dostępny jest zarówno dla klientów abonamentowych jak i prepaid.
Czy potrzebny jest dostęp do Internetu, aby skorzystać z logowania Mobile Connect?
Nie. Mobile Connect oparty jest o rozwiązanie aplikacyjne na Twojej karcie SIM. Działa zarówno na smartfonach jak i telefonach starszej generacji. Konieczne jest jedynie, aby Twoja karta sim od T-Mobile znajdowała się w sieci.