eSerwis
wprowadzone aktualizacje

Image
Eserwis

Zobacz co ostatnio
zmieniliśmy dla Ciebie:

2

Listopad 2022

Opcja wyboru paczkomatu przy wysyłce paczek

Dynamicznie ustawiające się tagi w raporcie zużycia paczek w bieżącym cyklu bilingowym

Zamówienia dla pracowników, czyli udostępnienie oferty dla pracowników firmy tak, aby mogli samodzielnie ją aktywować

Automatyczne pakiety, czyli specjalne paczki danych możliwe do zamówienia, za które naliczanie za nie opłat zaczyna się w momencie rozpoczęcia ich wykorzystania

Wrzesień 2022

Nowa szata graficzna eSerwisu

Opis typów kart SIM widoczny przy zamawianiu czystych kart

Możliwość sprawdzenia aktywnego przekierowania połączeń na numerach mobilnych

Lipiec 2022

Ponawianie zamówień z poziomu historii zamówień

Aplikacja mobilną eSerwis możliwa do pobrania z App Store i Google Play

Kwartalne zestawienie połączeń możliwe do pobrania przy dokumentach finansowych

Nowa zakładka „Twoje produkty” dedykowana dla produktów z Umowy Ramowej

Opcja „ulubione” przy produktach w e-konfiguratorze Nowe przyciski na stronie startowej

Bezwarunkowe przekierowanie połączeń

Czerwiec 2022

Wprowadzenie trybiu ciemnego eSerwisu, pozwalającego oszczędzać wzrok i energię

Aplikacja mobilna eSerwis

Kwartalne zestawienie połączeń dostępne przy dokumentach finansowych

Dodanie opcji „ulubione” przy produktach w e-konfiguratorze

Maj 2022

Dodanie pola „Wiadomości” do personalizowanych pól

Rozszerzenie funkcjonalności Platformy Głosowej Grupy

Nowa kategoria zgłoszenia dedykowana dla produktu Prywatny APN

Nowe pole w zakładce „Obsługa Klienta” dedykowane dla interaktywnego szkolenia online

Kwiecień 2022

Dodanie opcji generowania raportów dla podmiotów w holdingu

Dodanie raportów bilingowych dla podmiotów w holdingu

Luty 2022

Usprawnienie zgłaszania błędów

Ujednolicenie widoku zużycia danych w bieżących kosztach

Styczeń 2022

Udostępniliśmy „mini przewodnik” po podstawowych funkcjonalnościach eSerwisu, dostępny przy pierwszym zalogowaniu Administratora

„eSerwis na skróty” – dodaliśmy skrót do najczęściej wykonywanych modyfikacji na aktywnych numerach

Dodaliśmy możliwość zgłaszania osób do wejścia do Data Center bezpośrednio z poziomu „Zleceń obsługi”

Dodaliśmy możliwość zgłaszania problemów z działaniem usług DC&Cloud

Opis wprowadzonych zmian w załącznikuEserwis

2021