Listopad 2022
Opcja wyboru paczkomatu przy wysyłce paczek
Dynamicznie ustawiające się tagi w raporcie zużycia paczek w bieżącym cyklu bilingowym
Zamówienia dla pracowników, czyli udostępnienie oferty dla pracowników firmy tak, aby mogli samodzielnie ją aktywować
Automatyczne pakiety, czyli specjalne paczki danych możliwe do zamówienia, za które naliczanie za nie opłat zaczyna się w momencie rozpoczęcia ich wykorzystania
Wrzesień 2022
Nowa szata graficzna eSerwisu
Opis typów kart SIM widoczny przy zamawianiu czystych kart
Możliwość sprawdzenia aktywnego przekierowania połączeń na numerach mobilnych
Lipiec 2022
Ponawianie zamówień z poziomu historii zamówień
Aplikacja mobilną eSerwis możliwa do pobrania z App Store i Google Play
Kwartalne zestawienie połączeń możliwe do pobrania przy dokumentach finansowych
Nowa zakładka „Twoje produkty” dedykowana dla produktów z Umowy Ramowej
Opcja „ulubione” przy produktach w e-konfiguratorze Nowe przyciski na stronie startowej
Bezwarunkowe przekierowanie połączeń
Czerwiec 2022
Wprowadzenie trybiu ciemnego eSerwisu, pozwalającego oszczędzać wzrok i energię
Aplikacja mobilna eSerwis
Kwartalne zestawienie połączeń dostępne przy dokumentach finansowych
Dodanie opcji „ulubione” przy produktach w e-konfiguratorze
Maj 2022
Dodanie pola „Wiadomości” do personalizowanych pól
Rozszerzenie funkcjonalności Platformy Głosowej Grupy
Nowa kategoria zgłoszenia dedykowana dla produktu Prywatny APN
Nowe pole w zakładce „Obsługa Klienta” dedykowane dla interaktywnego szkolenia online
Kwiecień 2022
Dodanie opcji generowania raportów dla podmiotów w holdingu
Dodanie raportów bilingowych dla podmiotów w holdingu
Luty 2022
Usprawnienie zgłaszania błędów
Ujednolicenie widoku zużycia danych w bieżących kosztach
Styczeń 2022
Udostępniliśmy „mini przewodnik” po podstawowych funkcjonalnościach eSerwisu, dostępny przy pierwszym zalogowaniu Administratora
„eSerwis na skróty” – dodaliśmy skrót do najczęściej wykonywanych modyfikacji na aktywnych numerach
Dodaliśmy możliwość zgłaszania osób do wejścia do Data Center bezpośrednio z poziomu „Zleceń obsługi”
Dodaliśmy możliwość zgłaszania problemów z działaniem usług DC&Cloud
Opis wprowadzonych zmian w załączniku