eSerwis
wprowadzone aktualizacje

Image
Eserwis

Zobacz co ostatnio
zmieniliśmy dla Ciebie:

2

Wrzesień 2022

Nowa szata graficzna eSerwisu

Opis typów kart SIM widoczny przy zamawianiu czystych kart

Możliwość sprawdzenia aktywnego przekierowania połączeń na numerach mobilnych

Lipiec 2022

Ponawianie zamówień z poziomu historii zamówień

Aplikacja mobilną eSerwis możliwa do pobrania z App Store i Google Play

Kwartalne zestawienie połączeń możliwe do pobrania przy dokumentach finansowych

Nowa zakładka „Twoje produkty” dedykowana dla produktów z Umowy Ramowej

Opcja „ulubione” przy produktach w e-konfiguratorze Nowe przyciski na stronie startowej

Bezwarunkowe przekierowanie połączeń

Czerwiec 2022

Wprowadzenie trybiu ciemnego eSerwisu, pozwalającego oszczędzać wzrok i energię

Aplikacja mobilna eSerwis

Kwartalne zestawienie połączeń dostępne przy dokumentach finansowych

Dodanie opcji „ulubione” przy produktach w e-konfiguratorze

Maj 2022

Dodanie pola „Wiadomości” do personalizowanych pól

Rozszerzenie funkcjonalności Platformy Głosowej Grupy

Nowa kategoria zgłoszenia dedykowana dla produktu Prywatny APN

Nowe pole w zakładce „Obsługa Klienta” dedykowane dla interaktywnego szkolenia online

Kwiecień 2022

Dodanie opcji generowania raportów dla podmiotów w holdingu

Dodanie raportów bilingowych dla podmiotów w holdingu

Luty 2022

Usprawnienie zgłaszania błędów

Ujednolicenie widoku zużycia danych w bieżących kosztach

Styczeń 2022

Udostępniliśmy „mini przewodnik” po podstawowych funkcjonalnościach eSerwisu, dostępny przy pierwszym zalogowaniu Administratora

„eSerwis na skróty” – dodaliśmy skrót do najczęściej wykonywanych modyfikacji na aktywnych numerach

Dodaliśmy możliwość zgłaszania osób do wejścia do Data Center bezpośrednio z poziomu „Zleceń obsługi”

Dodaliśmy możliwość zgłaszania problemów z działaniem usług DC&Cloud

Opis wprowadzonych zmian w załącznikuEserwis

2021