Wrzesień 2022
Nowa szata graficzna eSerwisu
Opis typów kart SIM widoczny przy zamawianiu czystych kart
Możliwość sprawdzenia aktywnego przekierowania połączeń na numerach mobilnych
Lipiec 2022
Ponawianie zamówień z poziomu historii zamówień
Aplikacja mobilną eSerwis możliwa do pobrania z App Store i Google Play
Kwartalne zestawienie połączeń możliwe do pobrania przy dokumentach finansowych
Nowa zakładka „Twoje produkty” dedykowana dla produktów z Umowy Ramowej
Opcja „ulubione” przy produktach w e-konfiguratorze Nowe przyciski na stronie startowej
Bezwarunkowe przekierowanie połączeń
Czerwiec 2022
Wprowadzenie trybiu ciemnego eSerwisu, pozwalającego oszczędzać wzrok i energię
Aplikacja mobilna eSerwis
Kwartalne zestawienie połączeń dostępne przy dokumentach finansowych
Dodanie opcji „ulubione” przy produktach w e-konfiguratorze
Maj 2022
Dodanie pola „Wiadomości” do personalizowanych pól
Rozszerzenie funkcjonalności Platformy Głosowej Grupy
Nowa kategoria zgłoszenia dedykowana dla produktu Prywatny APN
Nowe pole w zakładce „Obsługa Klienta” dedykowane dla interaktywnego szkolenia online
Kwiecień 2022
Dodanie opcji generowania raportów dla podmiotów w holdingu
Dodanie raportów bilingowych dla podmiotów w holdingu
Luty 2022
Usprawnienie zgłaszania błędów
Ujednolicenie widoku zużycia danych w bieżących kosztach
Styczeń 2022
Udostępniliśmy „mini przewodnik” po podstawowych funkcjonalnościach eSerwisu, dostępny przy pierwszym zalogowaniu Administratora
„eSerwis na skróty” – dodaliśmy skrót do najczęściej wykonywanych modyfikacji na aktywnych numerach
Dodaliśmy możliwość zgłaszania osób do wejścia do Data Center bezpośrednio z poziomu „Zleceń obsługi”
Dodaliśmy możliwość zgłaszania problemów z działaniem usług DC&Cloud
Opis wprowadzonych zmian w załączniku