Wirtualne Call Center – pomoc w optymalizacji procesów biznesowych firmy

Spotkanie online.
Link do pokoju otrzymają Państwo po dokonaniu rejestracji.


Dołącz do spotkania:
7 kwietnia 2022, godzina: 11:30 - 12:45

Dziękujemy, dane zostały wysłane.
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.

Podczas spotkania opowiemy:

  • Jak zwiększyć sprzedaż, polepszając jednocześnie jakość obsługi klienta.
  • Jak uszczelnić kanał telefoniczny by nie tracić szans sprzedażowych.
  • Jak zaplanować procesy, by zwiększyć efektywność pracy konsultantów.
  • W jaki sposób zbierać dane i kontrolować wyniki.
  • Jak najlepiej prowadzić skuteczne kampanie wychodzące do klientów.

Partner spotkania:

Systell od lat rozwija i wdraża niezawodne, wydajne i nowoczesne systemy contact center. Dostarcza użyteczne rozwiązania do obsługi, za którymi kryją się godziny projektowania, żywe dyskusje, testowanie funkcji i ostatecznie nowoczesny system, w oparciu o technologię komunikacyjną. Systell dzięki swojemu doświadczeniu wyznacza lepszą jakość obsługi, która znacznie poprawia się efektywność pracy konsultantów jak i finalne zadowolenie klientów.

© 2022 T‑Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone