Informacje
przedkontraktowe

Wybierz temat, który Cię interesuje
Nawigacja
T-Mobile
Gdzie jest
Dziecko
Tidal Legimi

Jak aktywować?

Krok 1 - pobierz aplikację

Nawigacja T-Mobileby NaviExpert
Gdzie jest dziecko

Lub zaloguj się na stronie:
gdziejestdziecko.pl/lp/t-mobile

TIDAL

Lub wejdź na stronę offer.tidal.com/download i znajdź wersje dla innych urządzeń.

LEGIMI

Lub wejdź na stronę legimi.pl/pobierz-legimi i znajdź wersje dla innych urządzeń.

Krok 2 - aktywuj pakiet

Mapy Polski

Opłata
12 zł/30dni
Dla nowych użytkowników
30 dni bez opłat
AKTYWACJA
W aplikacji
Nawigacja T‑Mobile
W aplikacji
Mój T‑Mobile

Mapy Polski
i Europy

Opłata
17 zł/30dni
Dla nowych użytkowników
7 dni bez opłat
AKTYWACJA
W aplikacji
Nawigacja T‑Mobile
W aplikacji
Mój T‑Mobile

Mapy Polski dla klientów
T-mobile na kartę oraz MIX

Opłata
7 zł/3dni
Dla nowych użytkowników
30 dni bez opłat
AKTYWACJA
W aplikacji
Nawigacja T‑Mobile
W aplikacji
Mój T‑Mobile

Aby zrezygnować należy wysłać bezpłatny SMS o treści NAWIGACJA ANULUJ na numer 8017, dezaktywować usługę w aplikacji Nawigacja T‑Mobile lub w aplikacji Mój T‑Mobile.

Gdzie jest
dziecko

Standard

Osoby do lokalizacji
2
Namierzanie swojego telefonu
Tak
Lokalizacje na miesiąc
30
Strefa dla Bliskich
2
Historia lokalizacji
2 dni
 

Opłata
6,15 zł/30dni
Dla nowych użytkowników
7 dni bez opłat
AKTYWACJA
SMS o treści
GJD
Na numer
8089

Gdzie jest
dziecko

Premium

Osoby do lokalizacji
5
Namierzanie swojego telefonu
Tak
Lokalizacje na miesiąc
150
Strefa dla Bliskich
2
Historia lokalizacji
5 dni
Rodzinne SOS
Tak

Opłata
6,15 zł/7dni
Dla nowych użytkowników
7 dni bez opłat
AKTYWACJA
SMS o treści
GJDP
Na numer
8089

Aby zrezygnować należy wysłać bezpłatny SMS o treści GJD ANULUJ (dla pakietu Standard) lub BR ANULUJ (dla pakietu Premium) na numer 8089.

Opłata
19,90 zł/mies.
Dla nowych użytkowników
90 dni bez opłat
AKTYWACJA
Na stronie
tidal.t-mobile.pl

Ebooki
bez limitu

Opłata
19,90 zł/30 dni
Dla nowych użytkowników
30 dni bez opłat
AKTYWACJA
Na stronie
legimi.pl/t-mobile

Ebooki i audiobooki
bez limitu

Opłata
34,90 zł/30 dni
Dla nowych użytkowników
30 dni bez opłat
AKTYWACJA
Na stronie
legimi.pl/t-mobile

Aby zrezygnować należy wysłać bezpłatny SMS o treści LEG19 ANULUJ (dla pakietu Ebooki bez limitu) lub LEG34 ANULUJ (dla pakietu Ebooki i audiobooki bez limitu) na numer 8089.

Informacje szczegółowe

Główne cechy świadczenia
Umowa o świadczenie usługi „Nawigacja T‑Mobile” obejmuje płatną i autoodnawialną subskrypcję, polegającą na udostepnieniu możliwości korzystania z usług nawigacji samochodowej i pieszej w trakcie cyklu rozliczeniowego, wynoszącego 30 dni.
Dane przedsiębiorcy
Usługa jest udostępniana i dostarczana Użytkownikowi przez T‑Mobile Polska S.A. z siedzibą z Warszawie, ul. Marynarska 12, 02-647 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000391193, NIP 526-10-40-567, REGON 011417295, numer rejestrowy BDO 000020490, o kapitale zakładowym 711 210 000 PLN, wpłaconym w całości („Usługodawca” lub „T-Mobile”).
Cena świadczenia
  • Opłata za korzystanie z usługi w wariancie „Mapy Polski” wynosi 12 zł z VAT.
  • Opłata pobierana jest za jeden cykl 30 dniowy.
  • Dla Użytkowników aktywujących usługę po raz pierwszy, pierwsze 30 dni korzystania z usługi jest bezpłatne.
Czas trwania umowy
  • Umowa o świadczenie usługi zawarta jest na czas nieoznaczony, minimalnym okresem zobowiązania Użytkownika jest jeden cykl 30 dniowy.
  • Usługodawca po zawarciu umowy niezwłocznie udostępnia zamówioną treść.
Wypowiedzenie umowy
Rezygnacja z usługi możliwa jest w każdej chwili. Aby zrezygnować należy wysłać bezpłatny SMS o treści NAWIGACJA ANULUJ na bezpłatny numer 8017, dezaktywować usługę w aplikacji Nawigacja T‑Mobile lub w aplikacji Mój T‑Mobile.
Wymagania techniczne
Korzystanie z usługi wymaga: pobrania bezpłatnej aplikacji Nawigacja T‑Mobile, urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym Android lub iOS, dostępu urządzenia mobilnego do sieci Internet, odbiornika GPS w urządzeniu oraz przeglądarki internetowej.
Usługi posprzedażowe
Usługi posprzedażowe T‑Mobile świadczy w zakresie ogólnych informacji dotyczących świadczonej usługi pod adresem boa@t-mobile.pl
Reklamacje
Reklamacje i problemy techniczne związane z funkcjonowaniem aplikacji oraz usługi Nawigacja T‑Mobile należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres boa@t-mobile.pl.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporu
  • Użytkownikowi będącemu konsumentem, w przypadku sporu, przysługuje prawo do polubownego rozwiązania go w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Z procedurą dotyczącą tego postępowania Użytkownik może zapoznać się na stronie internetowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), w siedzibie UKE w Warszawie i w każdej wojewódzkiej delegaturze UKE.
  • Użytkownikowi przysługuje również prawo do rozpoznania sprawy przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim (SPSK) przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Z procedurą dotyczącą postępowania przed tym sądem można zapoznać się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w siedzibie tego urzędu w Warszawie i w każdym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, jak również na stronach internetowych tych inspektoratów.
  • W stosunku do wszystkich umów Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje także prawo zwrócenia się do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów. W celu podjęcia interwencji przez Rzecznika Konsumentów należy zwrócić się do właściwego Urzędu Miasta lub Starostwa powiatowego właściwego dla miejsca zamieszkania lub pobytu Użytkownika.
Pobieranie opłat
  • Opłaty będą pobierane przez T‑Mobile w sposób właściwy dla opłat za usługi telekomunikacyjne świadczone przez ten podmiot.
  • W przypadku abonenta T‑Mobile będącego stroną abonamentowej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych opłata zostanie uwzględniona na fakturze za te usługi.
  • W przypadku abonenta T‑Mobile będącego stroną umowy w systemie na kartę i abonenta T‑Mobile będącego stroną umowy zawartej w systemie Mix, opłata pobierana będzie automatycznie na początku każdego cyklu z konta takiego abonenta. W przypadku gdy na koncie tego abonenta brak jest środków wystarczających na pokrycie opłaty, aktywacja usługi nie zostanie dokonana albo usługa nie zostanie automatycznie przedłużona na kolejny cykl.
Odstąpienie od umowy
  • T‑Mobile potwierdza, że Użytkownik będący konsumentem zamawiając usługę, złożył wniosek o jej niezwłoczną aktywację, co skutkuje utratą prawa do odstąpienia z chwilą udostępnienia treści cyfrowej.
  • Nieodłączną cechą usługi jest natychmiastowość udostępnienia treści cyfrowej. W związku z tym aktywowanie usługi na stronach internetowych, mobilnych stronach internetowych lub za pośrednictwem aplikacji możliwe jest tylko w połączeniu z wnioskiem o niezwłoczne jej świadczenie związanym z informacją o utracie prawa do odstąpienia z chwilą udostępnienia treści cyfrowej.
  • Utrata prawa odstąpienia nie zmienia faktu, że w przypadku związania się umową na czas nieoznaczony Użytkownik może z usługi zrezygnować w sposób wskazany w regulaminie usługi.
Główne cechy świadczenia
Umowa o świadczenie usługi „Gdzie jest dziecko” obejmuje jednorazowe udostepnienie pakietu lub płatną i autoodnawialną subskrypcję polegającą na udostepnieniu pakietu, umożliwiającego wskazanie lokalizacji karty SIM, używanej przez osobę lokalizowaną oraz wysyłaniu wiadomości SMS/MMS pomiędzy Użytkownikami (komunikator).
Dane przedsiębiorcy
Usługę „Gdzie jest dziecko” świadczy Locon sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Tama Pomorzańska 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Szczecinie pod numerem KRS 0000132823, adres poczty elektronicznej: reklamacje@gdziejestdziecko.pl („Usługodawca”).
Cena świadczenia
Opłaty za usługę:
  • pakiet jednorazowy 2 punktów, w cenie 1,23 zł z VAT,
  • pakiet jednorazowy 20 punktów w cenie 11,07 zł z VAT,
  • pakiet cykliczny Standard (30 punktów), oplata pobierana jest za cykl rozliczeniowy trwający 30 dni i wynosi 6,15 zł z VAT, przez pierwsze 168 godzin Użytkownik uzyskuje bezpłatny okres próbny,
  • pakiet cykliczny Premium (150 punktów), oplata pobierana jest za cykl rozliczeniowy trwający tydzień (168 godzin) i wynosi 6,15 zł z VAT, przez pierwsze 168 godzin Użytkownik uzyskuje bezpłatny okres próbny.
Czas trwania umowy
  • Umowa o świadczenie usługi w opcji subskrypcji zawarta jest na czas nieoznaczony, minimalnym okresem zobowiązania Użytkownika jest jeden cykl 30-dniowy lub jeden cykl tygodniowy (168 godzin).
  • Usługodawca po zawarciu umowy niezwłocznie udostępnia zamówioną treść.
Wypowiedzenie umowy
Rezygnacja z subskrypcji możliwa jest w każdej chwili. Aby zrezygnować należy:
  • dla pakietu cyklicznego Standard wysłać SMS o treści GJD ANULUJ pod bezpłatny numer 8082. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym,
  • dla pakietu cyklicznego Premium wysłać SMS o treści GJDP ANULUJ pod bezpłatny numer 8082. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
Wymagania techniczne
Korzystanie z usługi wymaga dostępu do Internetu za pomocą aktualnych wersji przeglądarek internetowych: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Safari, Google lub Chrome.
Usługi posprzedażowe
Usługi posprzedażowe Usługodawca świadczy w zakresie ogólnych informacji dotyczących świadczonej usługi pod adresem elektronicznym reklamacje@gdziejestdziecko.pl
Reklamacje
Reklamacja może być złożona na piśmie na adres Locon sp. z o.o., ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin z dopiskiem na kopercie „Gdzie Jest Dziecko”, telefonicznie na numer +48 91 431 89 83 (dostępny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30) lub w formie elektronicznej na adres e-mail reklamacje@gdziejestdziecko.pl.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporu
  • Użytkownikowi będącemu konsumentem, w przypadku sporu, przysługuje prawo do polubownego rozwiązania go w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Z procedurą dotyczącą tego postępowania Użytkownik może zapoznać się na stronie internetowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), w siedzibie UKE w Warszawie i w każdej wojewódzkiej delegaturze UKE.
  • Konsumentowi przysługuje również prawo do rozpoznania sprawy przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim (SPSK) przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Z procedurą dotyczącą postępowania przed tym sądem można zapoznać się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w siedzibie tego urzędu w Warszawie i w każdym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, jak również na stronach internetowych tych inspektoratów.
  • W stosunku do wszystkich umów Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje także prawo zwrócenia się do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów. W celu podjęcia interwencji przez Rzecznika Konsumentów należy zwrócić się do właściwego Urzędu Miasta lub Starostwa powiatowego właściwego dla miejsca zamieszkania lub pobytu Użytkownika.
Pobieranie opłat
  • Opłaty będą pobierane przez T‑Mobile w sposób właściwy dla opłat za usługi telekomunikacyjne świadczone przez ten podmiot.
  • W przypadku abonenta T‑Mobile będącego stroną abonamentowej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych opłata zostanie uwzględniona na fakturze za te usługi.
  • W przypadku abonenta T‑Mobile będącego stroną umowy w systemie na kartę i abonenta T‑Mobile będącego stroną umowy zawartej w systemie Mix, w przypadku subskrypcji - opłata pobierana będzie automatycznie na początku każdego cyklu z konta takiego abonenta, a w przypadku udostępnienia jednorazowego – przy zawarciu umowy.
Odstąpienie od umowy
  • Usługodawca potwierdza, że Użytkownik będący konsumentem zamawiając usługę, złożył wniosek o jej niezwłoczną aktywację, co skutkuje utratą prawa do odstąpienia z chwilą udostępnienia treści cyfrowej.
  • Nieodłączną cechą usługi jest natychmiastowość udostępnienia treści cyfrowej. W związku z tym aktywowanie usługi na stronach internetowych, mobilnych stronach internetowych lub za pośrednictwem aplikacji możliwe jest tylko w połączeniu z wnioskiem o niezwłoczne jej świadczenie związanym z informacją utracie prawa do odstąpienia z chwilą udostępnienia treści cyfrowej.
Główne cechy świadczenia
Umowa o świadczenie usługi „Tidal Premium w T-Mobile „ obejmuje uruchomienie płatnej i autoodnawialnej subskrypcji umożliwiającej dostęp do serwisu, który polega na odtwarzaniu muzyki, odtwarzaniu wideo, pobieraniu utworów, grafik, wizerunków okładek płyt, pobieraniu, zapisywaniu i modyfikacji list utworów (tzw. playlisty) zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.
Dane przedsiębiorcy
Usługę świadczy TIDAL sp. z o. o, ul. Koszykowa 61, 00-667 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000439203, NIP 525-25-40-201, REGON: 146364163, adres poczty elektronicznej: support@tidal.com („Usługodawca”).
Cena świadczenia
Opłata za korzystanie z usługi pobierana jest cyklicznie i wynosi 19,90 zł z VAT. Cykl rozliczeniowy trwa 30 dni, 3 pierwsze cykle dla nowych Użytkowników po zawarciu umowy są bezpłatne. W ramach opłaty za usługę wliczona jest opłata za transmisję danych, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w regulaminie.
Czas trwania umowy
  • Umowa o świadczenie usługi w opcji subskrypcji zawarta jest na czas nieoznaczony, minimalnym okresem zobowiązania
  • Użytkownika jest jeden cykl 30. Usługodawca po zawarciu umowy niezwłocznie udostępnia zamówioną treść.
Wypowiedzenie umowy
Rezygnacja z subskrypcji możliwa jest w każdej chwili. Aby zrezygnować należy wysłać SMS o treści TIDAL ANULUJ na bezpłatny numer 8017.
Wymagania techniczne
Korzystanie z usługi wymaga urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu.
Usługi posprzedażowe
Usługi posprzedażowe Usługodawca świadczy w zakresie ogólnych informacji dotyczących świadczonej usługi pod adresem elektronicznym: support@tidal.com
Reklamacje
W przypadku reklamacji dotyczącej usługi w imieniu i na rzecz Usługodawcy działa T‑Mobile Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem rejestrowym KRS 0000391193, adres poczty elektronicznej boa@t-mobile.pl . Reklamacja może zostać złożona: w formie pisemnej na powyższy adres, w formie elektronicznej poprzez e-mail na adres boa@t-mobile.pl , ustnie do protokołu w Punkcie Sprzedaży lub telefonicznie w Biurze Obsługi Abonenta pod numer telefonu 602900 - dla Abonentów sieci T‑Mobile (opłata wg cennika), 9602 - dla Abonentów Mix (opłata wg cennika), 888002222 - dla Użytkowników systemu Heyah oraz Abonentów Heyah (opłata wg cennika) oraz 9602 - dla Użytkowników systemu T‑Mobile na kartę (opłata wg cennika).
Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporu
  • Użytkownikowi będącemu konsumentem, w przypadku sporu, przysługuje prawo do polubownego rozwiązania go w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Z procedurą dotyczącą tego postępowania Użytkownik może zapoznać się na stronie internetowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), w siedzibie UKE w Warszawie i w każdej wojewódzkiej delegaturze UKE.
  • Użytkownikowi przysługuje również prawo do rozpoznania sprawy przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim (SPSK) przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Z procedurą dotyczącą postępowania przed tym sądem można zapoznać się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w siedzibie tego urzędu w Warszawie i w każdym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, jak również na stronach internetowych tych inspektoratów.
  • W stosunku do wszystkich umów Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje także prawo zwrócenia się do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów. W celu podjęcia interwencji przez Rzecznika Konsumentów należy zwrócić się do właściwego Urzędu Miasta lub Starostwa powiatowego właściwego dla miejsca zamieszkania lub pobytu Użytkownika.
Pobieranie opłat
  • Opłaty będą pobierane przez T‑Mobile w sposób właściwy dla opłat za usługi telekomunikacyjne świadczone przez ten podmiot.
  • W przypadku abonenta T‑Mobile będącego stroną abonamentowej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych opłata zostanie uwzględniona na fakturze za te usługi.
  • W przypadku abonenta T‑Mobile będącego stroną umowy w systemie na kartę i abonenta T‑Mobile będącego stroną umowy zawartej w systemie Mix opłata pobierana będzie automatycznie na początku każdego cyklu z konta takiego abonenta.
Odstąpienie od umowy
  • Usługodawca potwierdza, że Użytkownik będący konsumentem zamawiając usługę, złożył wniosek o jej niezwłoczną aktywację, co skutkuje utratą prawa do odstąpienia z chwilą udostępnienia treści cyfrowej.
  • Nieodłączną cechą usługi jest natychmiastowość udostępnienia treści cyfrowej. W związku z tym aktywowanie usługi na stronach internetowych, mobilnych stronach internetowych lub za pośrednictwem aplikacji możliwe jest tylko w połączeniu z wnioskiem o niezwłoczne jej świadczenie związanym z informacją utracie prawa do odstąpienia z chwilą udostępnienia treści cyfrowej.
  • Utrata prawa odstąpienia nie zmienia faktu, że w przypadku związania się umową na czas nieoznaczony Użytkownik może z usługi zrezygnować w sposób wskazany w regulaminie usługi.
Główne cechy świadczenia
Umowa o świadczenie usługi „Czytanie z T-Mobile by Legimi” obejmuje dostęp do wybranych publikacji elektronicznych (e-booków) i audiobooków. Z usługi można skorzystać aktywując płatną i autoodnawialną subskrypcję.
Dane przedsiębiorcy
Usługę „Czytanie z T-Mobile by Legimi” świadczy Legimi S.A., z siedzibą w Poznaniu, ul. Obornicka 330, 60-689 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000707323, REGON 301031192, NIP 778-146-08-97, kapitał zakładowy 138 224,10 zł (w całości opłacony), adres poczty elektronicznej support@legimi.com („Usługodawca”).
Cena świadczenia
Opłata pobierana jest za cykl rozliczeniowy trwający 30 dni, wysokość opłaty uzależniona jest od wybranej opcji subskrypcji:
  • 19,90 zł z VAT w opcji nielimitowanego dostępu do ebooków, przez pierwsze 30 dni Użytkownik uzyskuje bezpłatny okres próbny, w trakcie którego uzyskuje nielimitowany dostęp do ebooków, T- Mobile pobiera również opłaty za transmisję danych zgodnie z taryfą, z jakiej korzysta Użytkownik.
  • 34,90 zł z VAT w opcji nielimitowanego dostępu do ebooków i audiobooków, przez pierwsze 30 dni Użytkownik uzyskuje bezpłatny okres próbny, w trakcie którego uzyskuje nielimitowany dostęp do ebooków i audiobooków, T‑Mobile Polska pobiera również opłaty za transmisję danych zgodnie z taryfą, z jakiej korzysta Użytkownik.
Czas trwania umowy
  • Umowa o świadczenie usługi zawarta jest na czas nieoznaczony, minimalnym okresem zobowiązania Użytkownika jest jeden cykl 30-dniowy.
  • Usługodawca po zawarciu umowy niezwłocznie udostępnia zamówioną treść.
Wypowiedzenie umowy
Rezygnacja z subskrypcji możliwa jest w każdej chwili. Aby zrezygnować należy:
  • w opcji nielimitowanego dostępu do ebooków wysłać SMS o treści LEG19 ANULUJ pod bezpłatny numer 8089. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym,
  • w opcji nielimitowanego dostępu do ebooków i audiobooków wysłać SMS o treści LEG34 ANULUJ pod bezpłatny numer 8089. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
Wymagania techniczne
Korzystanie z usługi wymaga urządzenia mobilnego z systemem Android lub iOS oraz z kartą SIM w sieci T‑Mobile.
Usługi posprzedażowe
Usługi posprzedażowe Usługodawca świadczy w zakresie ogólnych informacji dotyczących świadczonej usługi pod adresem elektronicznym: support@legimi.com
Reklamacje
Reklamacje dotyczące usługi można zgłaszać: drogą elektroniczną na adres e-mail Legimi: support@legimi.com , telefonicznie na infolinię Legimi +48 22 307 65 40 (dostępna w dni robocze od 10.00 do 16.00), w formie pisemnej: na adres korespondencyjny Legimi: Legimi S.A. ul. Obornicka 330, 60-689 Poznań z dopiskiem „Usługa Czytanie z T‑Mobile by Legimi”.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporu
  • Użytkownikowi będącemu konsumentem, w przypadku sporu, przysługuje prawo do polubownego rozwiązania go w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Z procedurą dotyczącą tego postępowania Użytkownik może zapoznać się na stronie internetowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), w siedzibie UKE w Warszawie i w każdej wojewódzkiej delegaturze UKE.
  • Użytkownikowi przysługuje również prawo do rozpoznania sprawy przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim (SPSK) przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Z procedurą dotyczącą postępowania przed tym sądem można zapoznać się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w siedzibie tego urzędu w Warszawie i w każdym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, jak również na stronach internetowych tych inspektoratów.
  • W stosunku do wszystkich umów Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje także prawo zwrócenia się do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów. W celu podjęcia interwencji przez Rzecznika Konsumentów należy zwrócić się do właściwego Urzędu Miasta lub Starostwa powiatowego właściwego dla miejsca zamieszkania lub pobytu Użytkownika.
Pobieranie opłat
  • Opłaty będą pobierane przez T‑Mobile w sposób właściwy dla opłat za usługi telekomunikacyjne świadczone przez ten podmiot.
  • W przypadku abonenta T‑Mobile będącego stroną abonamentowej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych opłata zostanie uwzględniona na fakturze za te usługi.
  • W przypadku abonenta T‑Mobile będącego stroną umowy w systemie na kartę i abonenta T‑Mobile będącego stroną umowy zawartej w systemie Mix opłata pobierana będzie automatycznie na początku każdego cyklu z konta takiego abonenta.
Odstąpienie od umowy
  • Usługodawca potwierdza, że Użytkownik będący konsumentem zamawiając usługę, złożył wniosek o jej niezwłoczną aktywację, co skutkuje utratą prawa do odstąpienia z chwilą udostępnienia treści cyfrowej.
  • Nieodłączną cechą usługi jest natychmiastowość udostępnienia treści cyfrowej. W związku z tym aktywowanie usługi na stronach internetowych, mobilnych stronach internetowych lub za pośrednictwem aplikacji możliwe jest tylko w połączeniu z wnioskiem o niezwłoczne jej świadczenie związanym z informacją utracie prawa do odstąpienia z chwilą udostępnienia treści cyfrowej.
  • Utrata prawa odstąpienia nie zmienia faktu, że w przypadku związania się umową na czas nieoznaczony Użytkownik może z usługi zrezygnować w sposób wskazany w regulaminie usługi.

Pobierz Nawigację T‑Mobile

i ciesz się wyjątkowymi podróżami z naszą nawigacją

Pobierz Gdzie jest dziecko i zapewnij bezpieczeństwo Twojej rodzinie

Pobierz Gdzie jest dziecko

i zapewnij bezpieczeństwo Twojej rodzinie

Gdzie jest dziecko

Lub zaloguj się na stronie:
gdziejestdziecko.pl/lp/t-mobile

Pobierz Tidal

I ciesz się świetną muzyką w Twoim smartfonie

TIDAL

Lub wejdź na stronę offer.tidal.com/download i znajdź wersje dla innych urządzeń.

Pobierz Legimi

Na swój smartfon i ciesz się wspaniałymi książkami

Legimi

Lub wejdź na stronę legimi.pl/pobierz-legimi i znajdź wersje dla innych urządzeń.

© 2021 T‑Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone