Gdzie jest i gdzie było
O próbie kradzieży
Jak ktoś je uderzy, albo zacznie holować
Gdy samoistnie wykryje usterkę
Co jeszcze potrafi Nasz Smart Car?
Ponadto Wi-Fi może zaopatrzyć w Internet wszystkich pasażerów!

Usługa Assistance dostępna jest dla wszystkich klientów korzystających ze Smart Car.
Aktywacja odbywa się w aplikacji T-Mobile Tracker.
Pojazdy standardowe i
Pojazdy niestandardowe i
Pojazdy standardowe i
Usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia
Holowanie pojazdu
150 KMDostarczanie paliwa
Wymiana uszkodzonej opony
Samochód zastępczy
do 3 dniZakwaterowanie Ubezpieczonego w hotelu
do 3 dniInfolinia motoryzacyjna
24h na dobęSzkoła Bezpiecznej Jazdy
do 3h jazdyZakres terytorialny
EuropaPojazdy niestandardowe i
Dostarczanie paliwa
Zakwaterowanie
do 3 dniUbezpieczenie w hotelu
do 3 dniInfolinia motoryzacyjna
24h na dobęZakres terytorialny
EuropaPORT OBD
Sam bez trudu podłączasz Smart Car. Upewnij się, że Twój samochód ma gniazdo diagnostyczne.
ZOBACZ WIĘCEJ1 ZŁ

Klienci indywidualni
Klienci biznesowi
Internet i
10 GB
Aplikacja Mobilna
T-Mobile Tracker
Urządzenie LTE OBD
Postępując zgodnie z instrukcją, która jest do pobrania tutaj
Funkcja SOS wysyła wstępnie zdefiniowaną wiadomość ze współrzędnymi GPS do maksymalnie 5 kontaktów. Ustawienie kontaktów: Ustawienia > Konto > Kontakty SOS. Jeśli to konieczne, po prostu użyj przycisku SOS na głównej stronie aplikacji.
Tak, możesz znaleźć tę funkcję w Ustawienia ˃ Samochody.
W aplikacji w sekcji Ustawienia wybierz konkretny pojazd, który chcesz usunąć.
W aplikacji Smart Car w sekcji Ustawienia konta, można wyeksportować dziennik historii jako .csv i * .pdf na adres e-mail, pod którym zarejestrowano konto.
Tak, zarówno zegarki Android, jak i usługa Apple Watch obsługują powiadomienia push, więc wyświetlają również powiadomienia z aplikacji Smart Car. Aby to zrobić włącz opcję w ustawieniach swojego telefonu.
Jeśli jesteś zalogowany w aplikacji, wyloguj się. Podczas logowania wybierz "Nie pamiętasz hasła?". Twój telefon lub adres e-mail będą prowadzić do strony, na której możesz ustawić nowe hasło do logowania. Następnie zaloguj się do aplikacji za pomocą nowego hasła.
Możliwe są dwa warianty. Możesz udostępnić swoją bieżącą lokalizację za pomocą funkcji udostępniania lokalizacji, która jest dostępna na mapie w aplikacji Smart Car. Drugą opcją jest ściągnięcie aplikacji na inny telefon i zalogowanie się na to samo konto Smart Car na innym telefonie.
Nie, limit danych wynosi 10GB (lub 20GB w przypadku Klientów biznesowych). Możesz włączyć usługę Supernet Video, która umożliwia oglądanie video z popularnych serwisów bez pomniejszania paczki danych. Koszt usługi 5zł/miesiąc. (podlinkowanie do usługi Supernet Video https://www.t-mobile.pl/c/supernet-video)
Możesz włączyć usługę na dzwoniąc na infolinię T-Mobile 602 900 000 (opłata zgodna z taryfą operatora), lub w aplikacji Mój T-Mobile. Usługa dostępna w Polsce.
Bezpośrednio w aplikacji Smart Car - wyłącz / włącz Wi-Fi, zmień hasło, zmień nazwę Wi-Fi.
Wi-Fi nie zadziała, ale telematyka działa dalej. Oznacza to, że wszystkie funkcje Smart Car, z wyjątkiem sieci Wi-Fi, będą nadal dostępne.
Telefony z Androidem w wersji 5.0, lub wyższym z rejestracją w sklepie Play Store oraz iPhone z iOS 10.0 lub wyższym