DZIĘKUJEMY, ŻE JESTEŚ Z NAMI!
MAMY DLA CIEBIE OFERTĘ NA PRZEDŁUŻENIE UMOWY. ZAMIEŃ SWÓJ INTERNET MOBILNY NA:
ŚWIATŁOWÓD Z NETFLIXEM
JUŻ OD 69 ZŁ/MSC W T-MOBILE
ŚWIATŁOWÓD Z NETFLIXEM
JUŻ OD 69 ZŁ/MSC
W T-MOBILE
WYBIERZ OFERTĘ NAJLEPSZĄ DLA CIEBIE
DO KAŻDEGO ZESTAWU ROUTER WI-FI STANDARD SAGEMCOM
Równoczesna obsługa dwóch pasm W-Fi: 2,4 GHz (do 300 Mb/s) 5 GHz (do 866 Mb/s)
Równoczesna obsługa dwóch pasm W-Fi: 2,4 GHz (do 300 Mb/s) / 5 GHz (do 866 Mb/s)
Obsługa połączenia Gigabit Ethernet - do 1000 Mb/s. 3 porty LAN
Przycisk WPS do łatwego podłączania urządzeń do sieci Wi-Fi
za udostępnienie urządzenia
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
1. W jaki sposób mogę skorzystać z usługi?
Serwis Netflix możesz wybrać korzystając z oferty Magenta1, światłowodowej lub abonamentowej. Pakiety Ipla są dostępne dla Ciebie, jeśli korzystasz z oferty abonamentowej z taryfą T.
2. Jak mogę aktywować Netflix, jeśli mam już ofertę Magenta1?
Serwis Netflix jest już aktywny na Twoim koncie, wystarczy, że się zarejestrujesz. Przy podpisywaniu umowy poprosiliśmy Cię o podanie adresu email: sprawdź swoją pocztę– wysłaliśmy do Ciebie email rejestracyjny.
3. Co mam zrobić, jeśli nie dotarł do mnie link rejestracyjny do serwisu Netflix?
Sprawdź swoją pocztę, a zwłaszcza folder spam. Email rejestracyjny wyślemy do Ciebie praktycznie od razu po podpisaniu umowy, maksymalnie w ciągu 24 h. Możesz też zalogować się na swoje konto T-Mobile, wybrać usługę Netflix a następnie opcję „rejestracja”.
4. Mam 2 różne adresy e-mail, których używam do Serwisu Netflix. Co mam zrobić?
Podczas rejestracji możesz wybrać, z którego adresu email będziesz korzystać. Wówczas też ustawisz swoje hasło.
5. Co się stanie, gdy zapomnę kliknąć w link rejestracyjny?
Ominie Cię najlepsza rozrywka :). Korzystanie z serwisu Netflix możliwe jest po zarejestrowaniu, czyli ustawieniu hasła do Twojego konta w Netflix.
6. Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam, jaki adres email został podany przy rejestracji konta w Netflix?
Zaloguj się na swoje konto T-Mobile, wybierz usługę Netflix a następnie opcję „rejestracja”.
7. Czy jako Klient biznesowy mogę skorzystać z oferty?
Z oferty mogą skorzystać Klienci rynku prywatnego.
8. Czy aktywacji usługi mogę dokonać telefonicznie?
Zawsze możesz skontaktować się z nami – dobierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę!
9. Czy korzystając z Magenta1 mogę zrezygnować z Serwisu Netflix w każdej chwili?
Serwis Netflix wchodzi w skład Twojej oferty Magenta1, światłowodowej lub abonamentowej. Korzystasz z niego przez cały okres Twojej umowy.
10. Gdzie mogę znaleźć pomoc techniczną serwisu Netflix?
Pomoc techniczna serwisu w języku polskim znajduje się pod adresem https://help.netflix.com/help
Podane ceny brutto uwzględniające rabat za zgody marketingowe oraz za f@ktur. Obowiązują warunki Netflix, szczegóły na netflix.com/termsofuse. Transmisja danych w ramach Internetu w sieci światłowodowej jest nielimitowana, co oznacza, że jest ona świadczona bez limitu objętości danych i bez zmiany prędkości właściwych dla danej opcji Usługi – przez cały czas obowiązywania Umowy. Umowy zawierane pod warunkiem przeprowadzenia pomyślnego przyłączenia usługi dostępu do Internetu światłowodowego. Szczegóły w WOP „Światłowód z MagentaRozrywka”, w „Regulaminie usługi MagentaRozrywka” oraz na www.t-mobile.pl.
© 2019 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.
|