Life is for sharing

DZIĘKUJEMY, ŻE JESTEŚ Z NAMI!
MAMY DLA CIEBIE OFERTĘ
NA PRZEDŁUŻENIE UMOWY.
ZAMIEŃ SWÓJ INTERNET MOBILNY NA:

ŚWIATŁOWÓD Z NETFLIXEM JUŻ OD 69 ZŁ/MSC W T-MOBILE

ŚWIATŁOWÓD Z NETFLIXEM JUŻ OD 69 ZŁ/MSC
W T-MOBILE

WYBIERZ OFERTĘ NAJLEPSZĄ DLA CIEBIE

69zł/mies.

Światłowód do 100 Mb/s


Plan Podstawowy i
ZAMÓW ROZMOWĘ

78zł/mies.

Światłowód do 100 Mb/s


Plan Standard i
ZAMÓW ROZMOWĘ

97zł/mies.

Światłowód do 300 Mb/s


Plan Premium i
ZAMÓW ROZMOWĘ

DO KAŻDEGO ZESTAWU
ROUTER WI-FI
STANDARD SAGEMCOM

Równoczesna obsługa dwóch pasm W-Fi:
2,4 GHz (do 300 Mb/s)
5 GHz (do 866 Mb/s)

Obsługa połączenia Gigabit Ethernet
- do 1000 Mb/s.
3 porty LAN

Przycisk WPS do łatwego podłączania
urządzeń
do sieci Wi-Fi

 za udostępnienie urządzenia

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. W jaki sposób mogę skorzystać z usługi?

Serwis Netflix możesz wybrać korzystając z oferty Magenta1, światłowodowej lub abonamentowej. Pakiety Ipla są dostępne dla Ciebie, jeśli korzystasz z oferty abonamentowej z taryfą T.

2. Jak mogę aktywować Netflix, jeśli mam już ofertę Magenta1?

Serwis Netflix jest już aktywny na Twoim koncie, wystarczy, że się zarejestrujesz. Przy podpisywaniu umowy poprosiliśmy Cię o podanie adresu email: sprawdź swoją pocztę– wysłaliśmy do Ciebie email rejestracyjny.

3. Co mam zrobić, jeśli nie dotarł do mnie link rejestracyjny do serwisu Netflix?

Sprawdź swoją pocztę, a zwłaszcza folder spam. Email rejestracyjny wyślemy do Ciebie praktycznie od razu po podpisaniu umowy, maksymalnie w ciągu 24 h. Możesz też zalogować się na swoje konto T-Mobile, wybrać usługę Netflix a następnie opcję „rejestracja”.

4. Mam 2 różne adresy e-mail, których używam do Serwisu Netflix. Co mam zrobić?

Podczas rejestracji możesz wybrać, z którego adresu email będziesz korzystać. Wówczas też ustawisz swoje hasło.

5. Co się stanie, gdy zapomnę kliknąć w link rejestracyjny?

Ominie Cię najlepsza rozrywka :). Korzystanie z serwisu Netflix możliwe jest po zarejestrowaniu, czyli ustawieniu hasła do Twojego konta w Netflix.

6. Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam, jaki adres email został podany przy rejestracji konta w Netflix?

Zaloguj się na swoje konto T-Mobile, wybierz usługę Netflix a następnie opcję „rejestracja”.

7. Czy jako Klient biznesowy mogę skorzystać z oferty?

Z oferty mogą skorzystać Klienci rynku prywatnego.

8. Czy aktywacji usługi mogę dokonać telefonicznie?

Zawsze możesz skontaktować się z nami – dobierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę!

9. Czy korzystając z Magenta1 mogę zrezygnować z Serwisu Netflix w każdej chwili?

Serwis Netflix wchodzi w skład Twojej oferty Magenta1, światłowodowej lub abonamentowej. Korzystasz z niego przez cały okres Twojej umowy.

10. Gdzie mogę znaleźć pomoc techniczną serwisu Netflix?

Pomoc techniczna serwisu w języku polskim znajduje się pod adresem https://help.netflix.com/help