Co mam zrobić, żeby przenieść numer do T-Mobile z innej sieci?
Wystarczy wybrać ofertę „T-Mobile – BEZ LIMITU. Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy” na stronie
www.t-mobile.pl/oferta/abonament lub osobiście w punkcie sprzedaży TMPL.
W jakim terminie mogę przystąpić do promocji?
Promocja obowiązuje od dnia 9 marca do jej odwołania.
Z jakiej oferty korzystam po przeniesieniu numeru?
Po przeniesieniu numeru z innej sieci korzystasz z oferty „T-Mobile – BEZ LIMITU. Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy”,
gdzie za 50 zł miesięcznie, po udzieleniu zgód marketingowych, otrzymujesz:
-
nielimitowane rozmowy w kraju i w roamingu UE,
-
nielimitowane SMS-y/MMSy w kraju i roamingu w UE,
-
internet bez limitu danych w kraju i 3,25 GB w UE.
Czy mogę uzyskać Zwrot pieniędzy, gdy skorzystam z oferty innej niż „T-Mobile – BEZ LIMITU. Gwarancja satysfakcji albo zwrot
pieniędzy”?
Nie. W ofercie abonamentowej jest jedna oferta, w której możesz zrezygnować i otrzymać Zwrot pieniędzy.
Za jaki okres mogę otrzymać zwrot pieniędzy?
Zwrot możesz uzyskać za okres pełnych 6 cykli rozliczeniowych oraz za pierwszy niepełny cykl. Opłata za pełny cykl wynosi
50 zł (pod warunkiem udzielenia zgód marketingowych), natomiast w cyklu niepełnym jest proporcjonalna
do liczby dni, w których numer był aktywny.
Na ilu numerach mogę skorzystać ze Zwrotu w ramach promocji „Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy”?
Zwrot możesz otrzymać tylko na 1 numerze przeniesionym w okresie trwania promocji z innej sieci do T-Mobile. Innymi słowy,
niezależnie od liczby umów, które zawrzesz w ramach promocji „Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy”
możesz wnioskować o Zwrot tylko w odniesieniu do jednej takiej umowy.
W jakim terminie powinienem złożyć wniosek o Zwrot?
Wniosek o Zwrot, wraz z odstąpieniem od zawartej z T-Mobile Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, musi wpłynąć do
T-Mobile nie później niż ostatniego dnia piątego pełnego cyklu rozliczeniowego obowiązywania Umowy.
Niewystarczające jest więc wysłanie w tym czasie wniosku za pośrednictwem poczty – jeśli wpłynie on
do T-Mobile po tym terminie, zwrot nie będzie przysługiwał, a umowa nie zostanie rozwiązana. Pamiętaj,
by wraz z wnioskiem złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy - bez tego oświadczenia Twój wniosek
nie zostanie uwzględniony.
Za co będę miał zwracane pieniądze?
Zwrócimy Ci poniesione opłaty za abonament, w skład którego wchodzą usługi wymienione w punkcie 3, maksymalnie za 6 pełnych
cykli rozliczeniowych (czyli nie więcej niż 300 złotych) oraz pierwszy niepełny cykl. Inne ponoszone
przez Ciebie opłaty nie będą zwracane, np.: opłaty za połączenia głosowe premium, SMS-y premium, połączenia
międzynarodowe.
W jaki sposób mogę wystąpić o Zwrot środków?
Wniosek o Zwrot należy:
-
przesłać w formie pisemnej na adres T-Mobile Polska S.A. Sekcja Reklamacji, ul Marynarska 12, 02-674
Warszawa lub
-
przesłać w formie elektronicznej na adres:
boa@t-mobile.pl,
-
złożyć osobiście w punkcie sprzedaży T-Mobile Polska,
podając we wniosku następujące dane:
-
imię i nazwisko Abonenta,
-
numer Telefonu Abonenta,
-
informację czy Abonent rezygnuje z numeru (dektywacja), czy przenosi numer do innego Operatora
-
numer konta bankowego Abonenta oraz nazwę banku mającego siedzibę na terytorium Polski, na który
ma być dokonany Zwrot, ewentualnie złożyć dyspozycję przeksięgowania należnego Zwrotu na poczet
przyszłych należności na rzecz T-Mobile,
lub ściągnij
formularz zwrotu, wypełnij
i prześlij w poniższej
formatce.
Gdzie znajdę i jak poprawnie wypełnię formularz Zwrotu?
Formularz dostępny jest na stronie internetowej:
www.t-mobile.pl/pl/gwaranacja-satysfakcji lub możesz go pobrać za pomocą poniższego linku.
Wypełniając formularz, zwróć uwagę na dwie kluczowe kwestie:
- 1. Zaznacz wybraną przez Ciebie opcję odnoszącą się do decyzji w sprawie numeru:
- a) całkowicie rezygnujesz z numeru, skutkująca jego deaktywacją przeniesiony
- b) składasz wniosku u innego operatora o przeniesienie numeru.
- 2. Podaj numer konta bankowego do Zwrotu w punkcie c formularza lub zaznacz opcję d, jeśli chcesz
przeksięgować kwotę Zwrotu na poczet przyszłych płatności na rzecz T-Mobile.
W jaki sposób zrealizowany będzie Zwrot ?
Pieniądze będą zwracane na konto bankowe podane we wniosku o Zwrot lub będą przeksięgowane na poczet przyszłych płatności
wynikających z innych Umów Abonenckich zawartych przez Ciebie z T-Mobile.
Czy Zwrot może być zrealizowany na konto innej osoby niż właściciela numeru przeniesionego w ramach promocji „T-Mobile –
BEZ LIMITU. Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy”?
Zwrot jest możliwy jedynie na konto bankowe należące do Klienta, który podpisał Umowę.
Czy mogę podać zagraniczny adres banku do Zwrotu?
Nie ma takiej możliwości. Zwroty dokonywane będą tylko do banków mających swoją siedzibę na terytorium Polski.
W jakim terminie otrzymam Zwrot na konto bankowe?
Maksymalnie do 45 dni. Wniosek o Zwrot zostanie rozpatrzony w ciągu 30 dni od jego złożenia, bądź od przesłania formatki,
o której mowa w pkt. 9, a jeśli wniosek spełni wszystkie warunki zawarte w pkt. 9, Zwrot dokonywany
będzie w terminie 15 dni od dnia rozpatrzenia wniosku.
Ile razy mogę wystąpić o Zwrot?
Niezależnie od liczby numerów otrzymanych w ramach oferty „T-Mobile – BEZ LIMITU. Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy”
o Zwrot możesz wystąpić tylko raz.
Czy mogę wystąpić o Zwrot i jednocześnie zachować aktywny numer w T‑Mobile ?
Nie. Wystąpienie o Zwrot oznacza jednoznacznie, że Abonent dokonuje deaktywacji numeru lub przenosi go do innego Operatora.